تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول

تحویل ۱۵ درصد برق بیشتر به صنایع تحویل

تحویل ۱۵ درصد برق بیشتر به صنایع تحویل سخنگوی صنعت برق گفت: امسال نسبت به سال گذشته انرژی برق بیشتری به صنایع تحویل شد تا تولید بیشتری داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 16
کد خبر: ۱۹۴۷۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گویی افزود: صنایع فولادی ۵۰ درصد از مصرف برق صنایع بزرگ را به خود اختصاص می دهند و بیش از ۲۰ درصد انرژی بیشتری تحویل گرفتند.

وی ادامه داد:صنایع سیمان نیز ۱۰ درصد و سایر صنایع مثل مس و آلومینیوم ۱۲ درصد انرژی بیشتر نسبت به سال گذشته تحویل گرفتند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خاطرنشان کرد: همکاری خوبی صنایع با صنعت برق داشتند به طوری که در ۹۲ درصد صنایع هیچ محدودیتی اعمال نشد.

رجبی مشهدی گفت: صنایع مستقر در شهرک های صنعتی نیم روز محدودیت دارند که می توانند در ۶ و نیم روز دیگر جبران کنند وبرای صنایع بزرگ هم برنامه خوبی تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود عدد مصرف امروز به بیش از ۷۰ هزار مگاوات برسد.

سخنگوی صنعت برق افزود: میزان اوج مصرف برق در یک روزعادی آبان و یا آذر ماه حدود ۴۰ هزار مگاوات است که الان بیش از ۳۰ هزار مگاوات مصرف برق صرف وسایل سرمایشی می شود.

رجبی مشهدی گفت:۴۰ درصدتوان نیروگاهی صرف تامین این ۳۰ هزار مگاوات مصرف وسایل سرمایشی می شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مردم تا آنجاکه برای آنها مقدور است در نحوه استفاده از این وسایل دقت کنند.

سخنگوی صنعت برق گفت: اگر مردم یک درجه دمای کولر گازی را بالا ببرند یعنی ۱۷ درجه به ۱۸ درجه برسد سه درصد در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و اگر از ۱۸ به ۲۴ برسد ۲۰ درصد صرفه جویی اتفاق خواهد افتاد.

رجبی مشهدی ادامه داد: این هفته گنبدحرارتی هشت کشور عربی همسایه را در بر می گیردو برخی استان های غربی و جنوبی شاهد افزایش دمای هوا خواهند بود.

وی افزود: افزایش دما بی سابقه خواهدبود و احتمالا خوزستان و بخش هایی از هرمزگان دمای بالای ۵۰ درجه خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: لازم است مردم در استفاده از کولرها دقت کنند و با وجود گرما همکاران صنعت برق آماده تامین برق مورد نیاز هستند/ایرنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار